вівторок, 15 серпня 2017 р.

Методичний порадник 2017/2018





РОЗДІЛ І. НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ У 2017/2018 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ

 Типові навчальні плани
До серпневих конференцій
Колегiї МОН України



Пiдручники. Бiблiотека
Ведення документації
Особливості ведення трудових книжок працівників закладів освіти України
  • Навчальні кабінети



Робота з обдарованими учнями

 Професійні конкурси
РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОЇ РОБОТИ В ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ


РОЗДІЛ ІІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ЗМІСТ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У ШКОЛІ І СТУПЕНЯ

Проведення всеукраїнського експерименту на базі ЗНЗ щодо запровадження Концепції Нової української школи у ЗНЗ І ступеня
Електронні версії підручників для учнів 4-х класів:
РОЗДІЛ ІV. ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗАГАЛЬНО­ОСВІТ­НІХ НАВЧАЛЬ­НИХ ЗАКЛАДАХ ІІ-ІІІ СТУПЕНІВ
Наскрізні змістові лінії: матеріали для всіх навчальних предметів
Реалізація наскрізної змістової лінії «Підприємливість та фінансова грамотність» у навчальних програмах 5-9 класів
Посібник “Громадянська відповідальність. 80 вправ для формування громадянської та соціальної компетентностей під час вивчення різних шкільних предметів. 5-9 класи
Зошити
Освітня галузь «Мови і літератури»
УКРАЇНСЬКА МОВА
Програма для ЗНЗ. “Українська мова. 5–9 класи”
Наскрізні змістові лінії:
Методичні рекомендації щодо організації та змісту вивчення української мови в основній і старшій школі
Перелік навчальної літератури з української мови, що має відповідний гриф МОН України, для використання у ЗНЗ: 2017/2018 н.р.
Перелік навчальних програм з української мови, рекомендованих МОН України, для реалізації варіативної складової навчальних планів у 2017/2018 н.р.
Електронні версії підручників для учнів:
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Програма для ЗНЗ “Українська література. 5–9 класи”
Наскрізні змістові лінії:
Методичні рекомендації щодо організації та змісту вивчення української літератури в основній і старшій школі
Перелік навчальної літератури з української літератури, що має відповідний гриф МОН України, для використання у ЗНЗ: 2017/2018 н.р.
Перелік навчальних програм з української літератури, рекомендованих МОН України, для реалізації варіативної складової навчальних планів у 2017/2018 н.р.
Електронні версії підручників для учнів:
 ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
Навчальна програма для ЗНЗ Зарубіжна література. 5-9 класи
Наскрізні змістові лінії:
Методичні рекомендації щодо організації та змісту вивчення зарубіжної літератури в основній і старшій школі
Перелік навчальних програм із зарубіжної літератури, рекомендованих МОН України, для реалізації варіативної складової навчальних планів у 2017/2018 н.р. (2013-2016 рр.)
Електронні версії підручників для учнів:
ІНОЗЕМНІ МОВИ

Навчальна програма для ЗНЗ Іноземні мови. 5-9 класи
Наскрізні змістові лінії:
Методичні рекомендації щодо організації та змісту вивчення іноземних мов в початковiй,  основній і старшій школі
Перелік навчальної літератури з іноземних мов , що має відповідний гриф МОН України, для використання у ЗНЗ: 2017/2018 н.р.
Перелік навчальних програм з іноземних мов, рекомендованих МОН України, для реалізації варіативної складової навчальних планів у 2017/2018 н.р.
Електронні версії підручників для учнів:
2017/2018 навчальний рік – рік німецької мови
Освітня галузь «Суспільствознавство»

ІСТОРІЯ
Навчальна програма для ЗНЗ “Історія. 5-9 класи”
Наскрізні змістові лінії:
Методичні рекомендації щодо організації та змісту вивчення історії в основній і старшій школі
Перелік навчальних програм з історії, рекомендованих МОН України, для реалізації варіативної складової навчальних планів у 2017/2018 н.р. (2013-2016 рр.)
Електронні версії підручників для учнів:
ПРАВОЗНАВСТВО
Навчальна програма для ЗНЗ Основи правознавста. 9 клас
ЕКОНОМІКА
Методичні рекомендації щодо організації та змісту вивчення економіки у старшій школі

Освітня галузь «Математика»
МАТЕМАТИКА
Навчальна програма для ЗНЗ Математика. 5-9 класи
Наскрізні змістові лінії:
Методичні рекомендації щодо організації та змісту вивчення математики в основній і старшій школі
Перелік навчальних програм з математики, рекомендованих МОН України, для реалізації варіативної складової навчальних планів у 2017/2018 навчальному році (2013-2016 рр.)
Електронні версії підручників для учнів:
Освітня галузь «Природознавство»
ПРИРОДОЗНАВСТВО
Навчальна програма для ЗНЗ Природознавство. 5 клас
Наскрізні змістові лінії:

 ФІЗИКА 
Навчальна програма для ЗНЗ Фізика. 7-9 класи
Методичні рекомендації щодо організації та змісту вивчення фізики в основній і старшій школі
Перелік навчальних програм з фізики, рекомендованих МОН України, для реалізації варіативної складової навчальних планів у 2017/2018 н.р. (2013-2016 рр.)
Електронні версії підручників для учнів:
Упровадження компетентністних задач у практику викладання фізики в школі
ГЕОГРАФІЯ
Навчальна програма для ЗНЗ Географія. 6-9 класи
ХІМІЯ
Навчальна програма для ЗНЗ Хімія. 7-9 класи
Наскрізні змістові лінії:
Методичні рекомендації щодо організації та змісту вивчення хімії в основній і старшій школі
Перелік навчальних програм з хімії, рекомендованих МОН України, для реалізації варіативної складової навчальних планів у 2017/2018 н.р. (2013-2016 рр.)
Електронні версії підручників для учнів:
БІОЛОГІЯ
Навчальна програма для ЗНЗ Біологія. 6-9 класи
Наскрізні змістові лінії:
Методичні рекомендації щодо організації та змісту вивчення біологї в основній і старшій школі
Перелік навчальних програм з біології, рекомендованих МОН України, для реалізації варіативної складової навчальних планів у 2017/2018 н.р. (2013-2016 рр.)
Електронні версії підручників для учнів:
Освітня галузь «Мистецтво»
Навчальна програма для ЗНЗ Мистецтво. 5-9 клас
Наскрізні змістові лінії:
Методичні рекомендації щодо вивчення предметів художньо-естетичного циклу в основній школі
Електронні версії підручників для учнів:
Релаксо-педагогічні можливості музики у стимуляції навчання та відновленні здоров’я особистості

 Освітня галузь «Технології»
ІНФОРМАТИКА
Навчальна програма для ЗНЗ. Інформатика. 5-9 класи
Наскрізні змістові лінії:
Методичні рекомендації щодо організації та змісту вивчення інформатики в основній школі
Перелік навчальних програм з інформатики, рекомендованих МОН України, для реалізації варіативної складової навчальних планів у 2017/2018 н.р. (2013-2016 рр.)
Електронні версії підручників для учнів:
7 клас
8 клас
9 клас
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ (ТЕХНОЛОГІЇ)
Навчальна програма для ЗНЗ Трудове навчання. 5-9 класи
Наскрізні змістові лінії:
Методичні рекомендації щодо організації та змісту вивчення трудового навчання в основній школі
Інструкційно-методичні рекомендації щодо вивчення трудового навчання, креслення та предмета «Технології» У 2017/2018 навчальному році
Перелік навчальних програм з трудового навчання, рекомендованих МОН України, для реалізації варіативної складової навчальних планів у 2017/2018 н.р. (2013-2016 рр.)
Електронні версії підручників для учнів:
КРЕСЛЕННЯ
Навчальні програма для ЗНЗ:
Освітня галузь «Здоров’я і фізична культура»
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
Навчальна програма для ЗНЗ. Фізична культура. 5-9 класи
Наскрізні змістові лінії:
Методичні рекомендації щодо організації та змісту вивчення фізичної культури в основній школі
Перелік навчальних програм з трудового навчання, рекомендованих МОН України, для реалізації варіативної складової навчальних планів у 2017/2018 н.р. (2013-2016 рр.)

ЗАХИСТ ВІТЧИЗНИ
Підвищення рівня організації військово-патріотичного виховання та викладання предмета «Захист Вітчизни» в загальноосвітніх навчальних закладах Київської області
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
Навчальна програма для ЗНЗ Основи здоров’я. 5-9 класи
Наскрізні змістові лінії:
Електронні версії підручників для учнів:

Київщинознавство
Навчальна програма для ЗНЗ Київщинознавство. 1-11 класи
Методичні рекомендації щодо викладання курсу “Київщинознавство” у 2017/2018 навчальному році
РОЗДІЛ V. ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД НА­ВЧАЛЬ­НО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ
РОЗДІЛ VІ. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
Наказ МОН України від 14.07.2017 № 1040Про внесення доповнень до Переліку навчальної літератури для дітей з особливими освітніми потребами, що видаватиметься за кошти державного бюджету 2017 року
Постанова Кабінету Міністрів України №545 від 12.07.2017 “Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр”

 Організація та зміст інклюзивного навчання дітей, які мають розлади аутичного спектра
Інформація про змістове наповнення віртуального кабінету спеціальної педагогіки КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти»
РОЗДІЛ VIІ. ПОЗАШКІЛЬ­НА ОСВІТА ТА ВИХОВАННЯ 
НАЦІОНАЛЬНА СТРАТЕГІЯ профілактики соціального сирітства на період до 2020 року
Лист МОН України від 04.08.2017 № 1/9-429 “Про використання у 2017/2018 навчальному році навчальних програм з позашкільної освіти
Наказ МОН України від 13.07.2017 № 1023 “Про присвоєння, підтвердження, позбавлення почесних звань «Народний художній колектив» і «Зразковий художній колектив»”
Наказ МОН України від 11.07.2017 № 1000 “Про проведення всеукраїнських змагань серед учнівської молоді зі спортивної радіопеленгації
Наказ МОН України від 23.06.2017 № 905 “Про проведення Всеукраїнської виставки-конкурсу декоративно-ужиткового і образотворчого мистецтва “Знай і люби свій край”
Проведення профорієнтаційної роботи в навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році
100-річчя подій Української революції 1917-1921 років 
26-та річниця незалежності України
Указ Президента України № 132/2017 від 15.05.2017 “Про відзначення 26-ї річниці незалежності України” 


Видатні події та особистості-2017:
Євген Маланюк
Методичні рекомендації Проведення профорієнтаційної роботи в навчальних закладах у 2017/2018 н.р.
РОЗДІЛ VІІІ. МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА. ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ. 
Напрями співпраці з міжнародними фундаціями та організаціями
Тематика й упровадження програм дослідно-експериментальної роботи: всеукраїнський і регіональні рівні
Реалізація дослідно-експериментальної роботи та інноваційної діяльності в закладах освіти Київської області
Інноваційні програми і проекти, які реалізуються в системі освіти України
Наказ департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації від 01.06.2017 № 193 «Про реалізацію проекту «Вчимося жити разом» у Київській області»
РОЗДІЛ ІХ. НАУКОВЕ І МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОСВІТЯН
Педагогічний календар-2017:
Стефан Кульженко (м. Баришівка). Василь Кульженко
РОЗДІЛ Х.  ПРАКТИКА ФУНКЦІОНУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ОСВІТНІХ СИСТЕМ
Кращі практики управління освітою у громадах
Незалежний освітній аудит рівня навчальних досягнень учнів у Броварському районі
Відзначення Року Японії в м. Славутичі

Немає коментарів:

Дописати коментар