Вихователі нашого дошкільного підрозділу організовують змістовну та осмислену життєдіяльність дітей, що дає змогу встановити гармонійну рівновагу між важливими лініями їхнього психічного розвитку, природними можливостями та вольовою регуляцією у досягненні мети. Така модель можлива в особистісно орієнтованому виховному оточенні, в якому дитина ініціює власні задуми, ідеї, мету логіко-математичної діяльності та обмірковує можливі варіанти дій. Саме в таких умовах є всі можливості для розгортання активності дитини, гармонійного розвитку всіх складових компонентів діяльності «хочу», «можу», «буду». Гра – провідний вид діяльності дошкільників. Саме в процесі ігрової діяльності діти виконують безліч різних математичних і логічних операцій: лічать предмети та об’єкти, порівнюють їх за величиною та формою, групують, класифікують, оперують із множинами.В дошкільному віці закладається основа уявлень про світ, про об’єкти та явища дійсності, а також певний стиль мислення. Тут важливо не згаяти час, відпущений дитині природою на інтенсивний розвиток.
Сторінки
- Головна сторінка
- Історія закладу
- Презентація закладу
- Режим роботи закладу
- Нормативні документи
- Методична робота
- Учнівське_самоврядування
- Мережа_класів
- Наші досягнення
- Фотоальбом
- Дошкільна_група
- Підготовка до ДПА
- Безпека життєдіяльності
- Психологічна служба
- Інклюзія
- НУШ
- Медичний працівник рекомендує
- Дистанційне навчання
- Публічна інформація
- Харчування
- Всеукраїнська дитячо-юнацька військово-патріотична гра «Сокіл» («Джура»)
- Академічна доброчесність
Немає коментарів:
Дописати коментар