четвер, 24 грудня 2020 р.

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор НВК

________В.О. Шейко

План підвищення

кваліфікації педагогічними працівниками Пологівського НВК

в Сумському обласному інституті

післядипломної педагогічної освіти у 2021 році (курси за вибором)

Назва курсів

Терміни

Форма навчання

П.І.Б. учителя

Січень

Упровадження ігрових та діяльнісних методів навчання в освітній процес початкової школи

11.01-13.01

Очна

Мельникович Т.М.

Березень

Сучасні підходи навчання історії та суспільствознавчих дисциплін в умовах реформування системи освіти

01.03-03.03

Очна

Горобій А.В.

Вересень

Методика проведення STEM-уроку

27.09-29.09

Очна

Чередниченко В.О.

Жовтень

Психологічний супровід НУШ

Використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі

18.10-20.10

 

20.10-22.10

Очна

 

Очна

Рудь Л.І.

 

Сталинська Л.В.

Боровська Я.В.

Листопад

Креативність як основа розвитку інноваційної особистості в умовах НУШ

01.11-03.11

Очна

Суслова О.В.

Використання сучасного навчального обладнання на уроках математики, фізики й астрономії

01.11-03.11

Очна

Чередниченко С.І.

Використання STEM-технологій навчання при викладанні предметів природничо-математичного циклу

08.11-10.11

Очна

Чередниченко С.С.

 

 

 

Природничо-географічна освіта в контесті вимог НУШ

17.11-19.11

Очна

Шелєпова Т.А.

Використання інтерактивних дошок в освітньому процесі

29.11-01.12

Очна

Галкіна О.І.

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор НВК

________В.О. Шейко

План підвищення

кваліфікації педагогічними працівниками Пологівського НВК

в Сумському обласному інституті

післядипломної педагогічної освіти у 2021 році (основні курси)

 

Назва курсів

Терміни

Форма навчання

П.І.Б. учителя

Січень-лютий

Індивідуалізація навчання в інклюзивному освітньому середовищі (для вчителів, вихователів і асистентів)

11.01-15.01

15.02-19.02

Очно-дистанційна

Боровська Я.О.

Вересень-листопад

 

 

 

Директори НВК (усіх профілів)

27.09 - 01.10

01.11 – 05.11

Очно-дистанційна

 

Шейко В.О.

 

 

ПЛАН РОБОТИ

на період зимових канікул 2020-2021 н.р.

№з/п

Термін проведення

Назва заходу

Класи

Відповідальний

1

28.12.20

Робота з документацією

-

Педпрацівники

2

28.12.20

Змагання з настільного тенісу

5-9

Чередніченко С.І.

3

29.12.20

Подорож у Діснейленд

1-4

Галкіна О.І.

4

29.12.20

Робота з документацією

-

Педпрацівники

 

5

30.12.20

Екскурсія в паркову зону «Птахи і сліди». Акція «Нагодуй пташку»

1-4

 Галкіна О.І., Колодяжна В.П., Мельникович Г.М.

6

30.12.20

Онлайн- консультування батьків із сімей, які потрапили в СЖО щодо виконання ними своїх обов’язків та профілактики домашнього насильства.

-

Практичний психолог      Рудь Л.І.

7

31.12.20

Конкурс малюнків «Намалюю зиму»

1-4

Галкіна О.І., Колодяжна В.П., Мельникович Г.М.

8

31.12.20

Вікторина «Сторінками улюблених книг»

5-9

Горобій А.В.,

Суслова О.В.

9

04.01.21

Інтелектуальна гра «Цікавий світ математики»

5-9

Чередниченко В.О., Чередниченко Є.С

10

04.01.21

Рухливі ігри на спортивному майданчику

1-4

Мельникович Г.М., Колодяжна В.П., Галкіна О.І.

11

05.01.21

Засідання педагогічної ради закладу

-

Адміністрація НВК

12

05.01.21

Засідання методичних об’єднань

-

Керівники м/о

13

06.01.21

Віртуальна подорож «Як відзначають новорічно-різдвяні свята в країнах світу»

5-9

Суслова О.В.

14

06.01.21

Розучування колядок і щедрівок до різдвяних свят

1-4

Мельникович Г.М., Колодяжна В.П., Шелєпова Т.А.

15

08.01.21

Онлайн- консультування батьків дітей з ООП щодо їх співпраці з учасниками освітнього процесу.

-

Практичний психолог  

   Рудь Л.І.

 

Новорічні ранки відбудуться 24 грудня:

Дошкільна група  – 10.00. Гра-квест «Знайди подарунок Діда Мороза»

1- 4 класи – 11.00. «Новорічна історія»

5 – 9 класи – 13.00. «Новорічна подорож країнами світу»

 Директор НВК                               В.О. Шейко

 ЗИМОВІ  КАНІКУЛИ !!!

Відповідно до рішення педагогічної ради закладу (протокол №8 від 31.08.2020) зимові канікули у здобувачів освіти з 28.12.2020р. по 10.01.2021р. 

вівторок, 15 грудня 2020 р.

 

Метод Lapbook допомагає розвивати дитину.

     Сучасний педагог є не лише прибічником та користувачем нових педагогічних ідей та технологій, розроблених відомими фахівцями, а й може бути їх пропагандистом серед колег, створювати в групі, де він працює, інноваційне розвивальне середовище, апробувати себе в ролі автора, розробника, дослідника оригінальних підходів та
освітніх технологій, заснованих на врахуванні регіональної специфіки та контингенту дітей і батьків.
Визнання педагогом самоцінності дошкільного дитинства та розуміння його як першого етапу становлення особистості потребує перегляду завдань, змісту та спрямованості педагогічної роботи. Певною мірою цьому сприяє застосування різних освітніх технологій — дидактичних, проблемних, комп'ютерних, модульних. Проте визначальну роль відіграє сам педагог як носій новаторських ідей. Сьогодні педагогу доводиться освоювати нові педагогічні функції — консультанта, порадника, аніматора, експериментатора, раціоналізатора, психотерапевта, фасилітатора (людини, що полегшує дитині складну роботу особистісного зростання). Педагоги дошкільного підрозділу зацікавилися інноваційною технологією «Лепбук».

    Lapbooking – процес виготовлення лепбуку як форми організації навчального матеріалу, явище нове, але вже набуло популярності та широко використовується у всьому світі: від Америки до Європи. Термін «лепбук»    (з англійської «lapbook» – книга на колінах) вперше використала у своїй домашній школі мати та письменниця з Вірджинії Теммі Дабі. Ця техніка широко застосовувалась у домашніх школах усього світу. Таммі Даббі зі свого боку запропонувала вкласти міні-книжки в одну оригінально оформлену папку. Автор назвала цю саморобну книгу так, тому що вся робота відображається у «книзі», яка може розташуватись на колінах у дитини. Звичайно, американці не винайшли велосипед, адже подібні книжки або книжки-іграшки були завжди, але завдяки американським домашнім школам, лепбук виділився в окремий жанр. Термін запозичено з англійської мови, де слово «lap» має декілька значень — «раунд», «коло», «складати», «з'єднувати внахлест», а також «коліна». З огляду на багатозначність слова та застосування лепбуків, найточніший переклад — «складена книга» чи «книга етапу»

  Лепбук — багатофункціональна розкладна папка, що містить ніші й кріплення для різноманітного дидактичного матеріалу за певною темою. Під  дидактичним матеріалом для лепбука розуміють цілеспрямовано розроблені матеріали, для використання  у освітньому  процесі, які допомагають:

Ø ідивідуалізувати, диференціювати та інтенсифікувати процес освіти (оптимальність поєднання індивідуальної, групової, колективної роботи навчання на занятті);

Ø посилити мотивацію навчання за рахунок використання різних видів діяльності і джерел інформації;

Ø формувати уміння орієнтуватися в проблемі і шукати шляхи її вирішення (дослідження та моделювання);

Ø змінити характер пізнавальної діяльності дітей (підтримка особистих намагань дошкільнят сформувати власний стиль освітньої роботи);

Ø діагностувати помилки і оцінки результатів;

Ø здійснювати контроль із зворотним зв'язком за наслідками діяльності дошкільника;

Ø візуалізувати освітню інформацію;

Ø моделювати та імітувати об'єкти, що вивчаються або досліджуються, (лепбук може не тільки створити модель, а й дозволяє змінити умови демонстрування, відтворивши інформацію з оптимальним темпом її сприймання дитиною);

Ø забезпечити доступ до мережі інформації (доступ до Інтернету, електронних довідників і т. д.);

Ø формувати інформаційну компетенцію вихователя, батьків і дошкільнят.

Лепбук  спрямований  на виконання трьох основних функцій, які поєднують розвивальні, виховні й навчальні завдання:

v забезпечувати життєво необхідною системою знань дітей, розвивати пізнавальну активність, актуалізувати природні здібності, формувати поведінкові орієнтації, саморегуляцію, здатність повноцінно виконувати різні завдання в колективі;

v формувати  вміння, навички, звички, необхідні для гармонійного всебічного розвитку дошкільника у житті, успішної діяльності різного змісту, складності, виду, умов організації дидактичних ігор;

v формувати систему ціннісних ставлень до природи, людей, культури, самого себе; орієнтувати на моральні норми; виховувати інтерес до душевного та духовного світу людей.

Педагоги закладу реалізуючи особистісно орієнтований підхід до організації взаємодії з дошкільником  підвищують рівень своєї компетентності, відтворюють в своїй роботі інновації, застосовуючи сучасну освітню технологію «Лепбук».

 

 


субота, 12 грудня 2020 р.

 

ТУРБОТА ПРО ПТАХІВ ВЗИМКУ


    В сучасних умовах проблема екологічного виховання дошкільнят набуває особливої гостроти та актуальності. Екологічна освіта дітей дошкільного віку має важливе значення, так як в цей період дитина проходить найінтенсивніший духовний і інтелектуальний шлях розвитку.

        В дошкільній групі з 07.12. по 11.12. педагоги створювали умови для розвитку пізнавальних і творчих здібностей дітей в процесі розробки дитячо – дорослого проекту «В морозну днину не лежи, а пташкам допоможи». Величезну роль в екологічній освіті дітей дошкільного віку грає практична, дослідницька діяльність в природних умовах. Дитина отримує конкретні пізнавальні навички: вчиться спостерігати, міркувати, планувати роботу, вчиться прогнозувати результат, експериментувати, порівнювати, аналізувати, робити висновки і узагальнення, працювати в колективі, словом розвивати пізнавальні здібності. Тому, участь в нашому проекті дозволила максимально збагатити знання і уявлення дітей про зимуючих птахів, як їм допомогти пережити голодну і холодну зиму; розвинути зв'язне мовлення, творчі здібності, пошукову діяльність.


середа, 2 грудня 2020 р.

 



Діти дошкільної групи долучилися до Всеукраїнської акції "16 днів проти насильства", яке проходить з 25 листопада - 10 грудня.

пʼятниця, 27 листопада 2020 р.

Головне - здоровим бути!

 

    З метою активізації інформаційно-роз'яснювальної роботи серед учнів молодших класів закладу стосовно заходів з протидії поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, для учнів 1-4 класів було проведено  перегляд  інформаційно-пізнавальної інтермедії «Головне – здоровим бути», підготовленої Сумським обласним театром для дітей та юнацтва.  


понеділок, 23 листопада 2020 р.

День Гідності та Свободи

 

21 листопада в Україні відзначається День Гідності та Свободи. У Пологівському НВК до річниці цієї події було проведено такі заходи:

фотобутафорія «Вільні творити майбутнє» (6-9 кл.), година спілкування «Герої не вмирають, вони просто йдуть» (9 кл.), перегляд відеоролика «Події на Майдані»  (8-9 кл.), флешмоб «Україна для всіх нас єдина» (5-9 кл.). Воля, незалежність, патріотизм, свобода, моральні ідеали – наш посил в майбутнє.

вівторок, 3 листопада 2020 р.

Вітаємо призера олімпіади!

 

   

01 листопада 2020 року розпочався ІІ етап Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів.  Стартував він олімпіадою з української мови та літератури. Учасником цього заходу став і учень 7 класу Пологівського НВК Бєляєв Данило, який за підсумками олімпіади посів ІІІ місце. Підготувала його вчитель української мови та літератури  закладу  Шейко Валентина Олександрівна. Вітаємо Данила та його наставника. Бажаємо успіхів та нових перемог!