четвер, 24 грудня 2020 р.

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор НВК

________В.О. Шейко

План підвищення

кваліфікації педагогічними працівниками Пологівського НВК

в Сумському обласному інституті

післядипломної педагогічної освіти у 2021 році (курси за вибором)

Назва курсів

Терміни

Форма навчання

П.І.Б. учителя

Січень

Упровадження ігрових та діяльнісних методів навчання в освітній процес початкової школи

11.01-13.01

Очна

Мельникович Т.М.

Березень

Сучасні підходи навчання історії та суспільствознавчих дисциплін в умовах реформування системи освіти

01.03-03.03

Очна

Горобій А.В.

Вересень

Методика проведення STEM-уроку

27.09-29.09

Очна

Чередниченко В.О.

Жовтень

Психологічний супровід НУШ

Використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі

18.10-20.10

 

20.10-22.10

Очна

 

Очна

Рудь Л.І.

 

Сталинська Л.В.

Боровська Я.В.

Листопад

Креативність як основа розвитку інноваційної особистості в умовах НУШ

01.11-03.11

Очна

Суслова О.В.

Використання сучасного навчального обладнання на уроках математики, фізики й астрономії

01.11-03.11

Очна

Чередниченко С.І.

Використання STEM-технологій навчання при викладанні предметів природничо-математичного циклу

08.11-10.11

Очна

Чередниченко С.С.

 

 

 

Природничо-географічна освіта в контесті вимог НУШ

17.11-19.11

Очна

Шелєпова Т.А.

Використання інтерактивних дошок в освітньому процесі

29.11-01.12

Очна

Галкіна О.І.

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор НВК

________В.О. Шейко

План підвищення

кваліфікації педагогічними працівниками Пологівського НВК

в Сумському обласному інституті

післядипломної педагогічної освіти у 2021 році (основні курси)

 

Назва курсів

Терміни

Форма навчання

П.І.Б. учителя

Січень-лютий

Індивідуалізація навчання в інклюзивному освітньому середовищі (для вчителів, вихователів і асистентів)

11.01-15.01

15.02-19.02

Очно-дистанційна

Боровська Я.О.

Вересень-листопад

 

 

 

Директори НВК (усіх профілів)

27.09 - 01.10

01.11 – 05.11

Очно-дистанційна

 

Шейко В.О.

 

 

ПЛАН РОБОТИ

на період зимових канікул 2020-2021 н.р.

№з/п

Термін проведення

Назва заходу

Класи

Відповідальний

1

28.12.20

Робота з документацією

-

Педпрацівники

2

28.12.20

Змагання з настільного тенісу

5-9

Чередніченко С.І.

3

29.12.20

Подорож у Діснейленд

1-4

Галкіна О.І.

4

29.12.20

Робота з документацією

-

Педпрацівники

 

5

30.12.20

Екскурсія в паркову зону «Птахи і сліди». Акція «Нагодуй пташку»

1-4

 Галкіна О.І., Колодяжна В.П., Мельникович Г.М.

6

30.12.20

Онлайн- консультування батьків із сімей, які потрапили в СЖО щодо виконання ними своїх обов’язків та профілактики домашнього насильства.

-

Практичний психолог      Рудь Л.І.

7

31.12.20

Конкурс малюнків «Намалюю зиму»

1-4

Галкіна О.І., Колодяжна В.П., Мельникович Г.М.

8

31.12.20

Вікторина «Сторінками улюблених книг»

5-9

Горобій А.В.,

Суслова О.В.

9

04.01.21

Інтелектуальна гра «Цікавий світ математики»

5-9

Чередниченко В.О., Чередниченко Є.С

10

04.01.21

Рухливі ігри на спортивному майданчику

1-4

Мельникович Г.М., Колодяжна В.П., Галкіна О.І.

11

05.01.21

Засідання педагогічної ради закладу

-

Адміністрація НВК

12

05.01.21

Засідання методичних об’єднань

-

Керівники м/о

13

06.01.21

Віртуальна подорож «Як відзначають новорічно-різдвяні свята в країнах світу»

5-9

Суслова О.В.

14

06.01.21

Розучування колядок і щедрівок до різдвяних свят

1-4

Мельникович Г.М., Колодяжна В.П., Шелєпова Т.А.

15

08.01.21

Онлайн- консультування батьків дітей з ООП щодо їх співпраці з учасниками освітнього процесу.

-

Практичний психолог  

   Рудь Л.І.

 

Новорічні ранки відбудуться 24 грудня:

Дошкільна група  – 10.00. Гра-квест «Знайди подарунок Діда Мороза»

1- 4 класи – 11.00. «Новорічна історія»

5 – 9 класи – 13.00. «Новорічна подорож країнами світу»

 Директор НВК                               В.О. Шейко

 ЗИМОВІ  КАНІКУЛИ !!!

Відповідно до рішення педагогічної ради закладу (протокол №8 від 31.08.2020) зимові канікули у здобувачів освіти з 28.12.2020р. по 10.01.2021р. 

вівторок, 15 грудня 2020 р.

 

Метод Lapbook допомагає розвивати дитину.

     Сучасний педагог є не лише прибічником та користувачем нових педагогічних ідей та технологій, розроблених відомими фахівцями, а й може бути їх пропагандистом серед колег, створювати в групі, де він працює, інноваційне розвивальне середовище, апробувати себе в ролі автора, розробника, дослідника оригінальних підходів та
освітніх технологій, заснованих на врахуванні регіональної специфіки та контингенту дітей і батьків.
Визнання педагогом самоцінності дошкільного дитинства та розуміння його як першого етапу становлення особистості потребує перегляду завдань, змісту та спрямованості педагогічної роботи. Певною мірою цьому сприяє застосування різних освітніх технологій — дидактичних, проблемних, комп'ютерних, модульних. Проте визначальну роль відіграє сам педагог як носій новаторських ідей. Сьогодні педагогу доводиться освоювати нові педагогічні функції — консультанта, порадника, аніматора, експериментатора, раціоналізатора, психотерапевта, фасилітатора (людини, що полегшує дитині складну роботу особистісного зростання). Педагоги дошкільного підрозділу зацікавилися інноваційною технологією «Лепбук».

    Lapbooking – процес виготовлення лепбуку як форми організації навчального матеріалу, явище нове, але вже набуло популярності та широко використовується у всьому світі: від Америки до Європи. Термін «лепбук»    (з англійської «lapbook» – книга на колінах) вперше використала у своїй домашній школі мати та письменниця з Вірджинії Теммі Дабі. Ця техніка широко застосовувалась у домашніх школах усього світу. Таммі Даббі зі свого боку запропонувала вкласти міні-книжки в одну оригінально оформлену папку. Автор назвала цю саморобну книгу так, тому що вся робота відображається у «книзі», яка може розташуватись на колінах у дитини. Звичайно, американці не винайшли велосипед, адже подібні книжки або книжки-іграшки були завжди, але завдяки американським домашнім школам, лепбук виділився в окремий жанр. Термін запозичено з англійської мови, де слово «lap» має декілька значень — «раунд», «коло», «складати», «з'єднувати внахлест», а також «коліна». З огляду на багатозначність слова та застосування лепбуків, найточніший переклад — «складена книга» чи «книга етапу»

  Лепбук — багатофункціональна розкладна папка, що містить ніші й кріплення для різноманітного дидактичного матеріалу за певною темою. Під  дидактичним матеріалом для лепбука розуміють цілеспрямовано розроблені матеріали, для використання  у освітньому  процесі, які допомагають:

Ø ідивідуалізувати, диференціювати та інтенсифікувати процес освіти (оптимальність поєднання індивідуальної, групової, колективної роботи навчання на занятті);

Ø посилити мотивацію навчання за рахунок використання різних видів діяльності і джерел інформації;

Ø формувати уміння орієнтуватися в проблемі і шукати шляхи її вирішення (дослідження та моделювання);

Ø змінити характер пізнавальної діяльності дітей (підтримка особистих намагань дошкільнят сформувати власний стиль освітньої роботи);

Ø діагностувати помилки і оцінки результатів;

Ø здійснювати контроль із зворотним зв'язком за наслідками діяльності дошкільника;

Ø візуалізувати освітню інформацію;

Ø моделювати та імітувати об'єкти, що вивчаються або досліджуються, (лепбук може не тільки створити модель, а й дозволяє змінити умови демонстрування, відтворивши інформацію з оптимальним темпом її сприймання дитиною);

Ø забезпечити доступ до мережі інформації (доступ до Інтернету, електронних довідників і т. д.);

Ø формувати інформаційну компетенцію вихователя, батьків і дошкільнят.

Лепбук  спрямований  на виконання трьох основних функцій, які поєднують розвивальні, виховні й навчальні завдання:

v забезпечувати життєво необхідною системою знань дітей, розвивати пізнавальну активність, актуалізувати природні здібності, формувати поведінкові орієнтації, саморегуляцію, здатність повноцінно виконувати різні завдання в колективі;

v формувати  вміння, навички, звички, необхідні для гармонійного всебічного розвитку дошкільника у житті, успішної діяльності різного змісту, складності, виду, умов організації дидактичних ігор;

v формувати систему ціннісних ставлень до природи, людей, культури, самого себе; орієнтувати на моральні норми; виховувати інтерес до душевного та духовного світу людей.

Педагоги закладу реалізуючи особистісно орієнтований підхід до організації взаємодії з дошкільником  підвищують рівень своєї компетентності, відтворюють в своїй роботі інновації, застосовуючи сучасну освітню технологію «Лепбук».

 

 


субота, 12 грудня 2020 р.

 

ТУРБОТА ПРО ПТАХІВ ВЗИМКУ


    В сучасних умовах проблема екологічного виховання дошкільнят набуває особливої гостроти та актуальності. Екологічна освіта дітей дошкільного віку має важливе значення, так як в цей період дитина проходить найінтенсивніший духовний і інтелектуальний шлях розвитку.

        В дошкільній групі з 07.12. по 11.12. педагоги створювали умови для розвитку пізнавальних і творчих здібностей дітей в процесі розробки дитячо – дорослого проекту «В морозну днину не лежи, а пташкам допоможи». Величезну роль в екологічній освіті дітей дошкільного віку грає практична, дослідницька діяльність в природних умовах. Дитина отримує конкретні пізнавальні навички: вчиться спостерігати, міркувати, планувати роботу, вчиться прогнозувати результат, експериментувати, порівнювати, аналізувати, робити висновки і узагальнення, працювати в колективі, словом розвивати пізнавальні здібності. Тому, участь в нашому проекті дозволила максимально збагатити знання і уявлення дітей про зимуючих птахів, як їм допомогти пережити голодну і холодну зиму; розвинути зв'язне мовлення, творчі здібності, пошукову діяльність.


середа, 2 грудня 2020 р.

 



Діти дошкільної групи долучилися до Всеукраїнської акції "16 днів проти насильства", яке проходить з 25 листопада - 10 грудня.