Діти дошкільного
віку вже накопичили певний досвід спілкування з природою, володіють системою елементарних
знань про природу планети Земля та Всесвіт. Дошкільники допитливі і виявляють
неабиякий інтерес до кімнатних квітів, намагаються планомірніше й послідовніше
досліджувати їх. Квіти є частиною живої природи і постійним об’єктом спостереження. Вихователь Філь С.В.
провела інтегроване заняття на тему: «Розмноження кімнатних рослин способом
живцювання», під час якого сприяла отриманню
дітьми диференційованих уявлень про способи розмноження фіалки та умови вирощування
кімнатних рослин у куточку природи, про необхідні для них умови життя (вода,
грунт, світло, тепло). Збагачення, уточнення і
закріплення уявлень дітей відбувалося в процесі бесід «Умови необхідні для
росту рослин», «Як ми доглядаємо за кімнатними рослинами?»; дидактичних ігор «Що
ми знаємо про квітку?», «Опиши квітку», «Скажи навпаки».
Вихователь підтримала бажання та спроби дітей передавати свої життєві враження засобами художньої творчості під час малювання, з використанням нетрадиційних художніх технік «Квітне квіточка на віконці».
Вихователь підтримала бажання та спроби дітей передавати свої життєві враження засобами художньої творчості під час малювання, з використанням нетрадиційних художніх технік «Квітне квіточка на віконці».
Немає коментарів:
Дописати коментар