Завдання
з української мови та літератури
для
5, 6 класів на 21
квітня
5 клас
Українська мова.
Тема. Пряма мова. Розділові знаки при
прямій мові
Опрацювати матеріал підручника на с.
219-220, виконати вправи 508, 512.
Українська
література.
Працюймо над змістом
повісті «Сіроманець»
1). Виконати в робочому зошиті
тести
1. Як
звали вовка?
□ А Сіроманець; □
Б Багіра.
2. Як
звати хлопчика, який захищав Сіроманця?
□ А Юрко; □ А Сашко.
3. Хто
з односельців ненавидів вовка найбільше?
□ А Чепіжний; □
Б Побігайло.
4. Чи спіймали мисливці Сіроманця?
□ А Так; □ Б ні.
5. Хто
врятував ватажка зграї?
□ А Андрійко; □ Б Сашко.
6. Куди
вовка хотіли забрати?
□ А До зоопарку; □
Б до лісу.
7. До
якого полігону прибився вовк?
□ А Військового; □
Б заміського.
8. Кого
з хлопців Сіроманець ніс на спині?
□ А Андрійка;
, □ Б Сашка.
9. Чи
зустрінеться Сашко з вовком?
□ А Так; □ Б ні.
10.
Чому Сашко повів Сіроманця до Одеси?
□ А Щоб прооперувати і зробити зрячим;
□ Б віддати у добрі руки.
11. Хто знайшов непритомного вовка?
А Капітан Петро
Лях; Б учителька Надія Петрівна.
12.
Чому Сіроманець прийшов у Сашкове село?
□ А Помирати; □
Б покусати собак.
2). Скласти історію
про героїв повісті «Сіроманець» з іншою кінцівкою.
6 клас
Українська мова.
Тема. Розряди
займенників за значенням.
Переглянути відеоурок за посиланням:
опрацювати матеріал підручника п. 41-45, виконати
вправи 475, 480.
Немає коментарів:
Дописати коментар