неділя, 2 лютого 2020 р.

Дитина в природному довкіллі


   Діти дошкільного віку вже накопичили певний досвід спілкування з природою, володіють системою елементарних знань про природу планети Земля та Всесвіт. Дошкільники допитливі і виявляють неабиякий інтерес до кімнатних квітів, намагаються планомірніше й послідовніше досліджувати їх. Квіти є частиною живої природи і постійним  об’єктом спостереження. Вихователь Філь С.В. провела інтегроване заняття на тему: «Розмноження кімнатних рослин способом живцювання», під час якого сприяла отриманню дітьми диференційованих уявлень про способи розмноження фіалки та умови вирощування кімнатних рослин у куточку природи, про необхідні для них умови життя (вода, грунт, світло, тепло). Збагачення, уточнення і закріплення уявлень дітей відбувалося в процесі бесід «Умови необхідні для росту рослин», «Як ми доглядаємо за кімнатними рослинами?»; дидактичних ігор «Що ми знаємо про квітку?», «Опиши квітку», «Скажи навпаки». 
   Вихователь підтримала бажання та спроби  дітей передавати свої життєві враження засобами художньої творчості під час малювання, з використанням нетрадиційних  художніх технік «Квітне квіточка на віконці».







Немає коментарів:

Дописати коментар